Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2014


Zarządzenie Rektora Nr 97/14 w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 68/13 z dnia 01.10.2013r. w sprawie powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na poszczególnych kierunkach w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży

ZARZĄDZENIE   Nr 97/14
REKTORA  PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY INFORMATYKI i PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W  ŁOMŻY
z dnia  19.12.2014r.

w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 68/13 z dnia 01.10.2013r. w sprawie powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na poszczególnych kierunkach w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży.

Na podstawie § 38 ust.4 Statutu PWSIiP w zw. z § 6 ust.3 Uchwały Nr 115/2011r. Senatu PWSIiP
 z dnia 15.12.2011r., zarządzam, co następuje:

§ 1
§ 2  Zarządzenia 68/13 z dnia 01.10.2013r. w sprawie powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na poszczególnych kierunkach w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży otrzymuje brzmienie:

„§ 2 . W celu realizacji zadań Uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia na szczeblu Instytutów powołuję Instytutowe Komisje ds. Jakości Kształcenia  (IKJK) na poszczególnych kierunkach w następujących składach:

1. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na kierunku Administracja:

1) dr hab. Krzysztof Prokop - Przewodniczący
2) prof. dr  hab. Joanna Salachna
3) dr Dariusz Perło
4) dr Adam Tomanek
5) dr Cezary Waldziński
6) dr Małgorzata A. Wenclik
7) mgr Małgorzata Taraszkiewicz
8) Martyna Dziekońska - pracownik Działu Spraw Studenckich
9) Justyna Konopka – przedstawiciel studentów


2. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na kierunku Zarządzanie:

1) dr Grażyna Michalczuk- Przewodniczący
2) dr Mariusz Citkowski
3) dr Magdalena Forfa
4) dr Marek Kruk
5) dr Adam Miara
6) dr Alina Szepelska
7) mgr inż. Anna Bagińska
8) Martyna Dziekońska - pracownik Działu Spraw Studenckich
9) Michał Chrzanowski – przedstawiciel studentów

3. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Pielęgniarstwo:

1) dr n. o zdr. Joanna Chilińska – Przewodniczący
2) dr n. o zdr.  Agata Gołębiewska
3) dr n. med. Anna B. Zonenberg
4) dr n. med. Romuald Krynicki
5) dr n. med. Ryszard Wagner
6) dr n. med. Tadeusz Oleszczuk
7) mgr Małgorzata Góralczyk
8) mgr Ewa Sieniawska
9) mgr Joanna Krawczyk-Deptuła – pracownik Działu Spraw Studenckich
10) Marija Versickaja – przedstawiciel studentów

4. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Kosmetologia:

1) dr n. med. Sylwia Chojnowska – Przewodniczący
2) dr hab. Wojciech Piasecki
3) dr n. med. Iwona Ostaszewska -Puchalska
4)  dr n. med. Marek Niczyporuk
5) mgr Joanna Masłowska
6) mgr Beata Jankowska
7) mgr Monika Korytkowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
8) Paulina Napiórkowska – przedstawiciel studentów

5. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Fizjoterapia:

1) dr n. med. Agnieszka Dakowicz – Przewodniczący
2) dr n. med. Krystyna Klimaszewska
3) dr n. o kult. fiz. Jerzy Miller
4)  mgr Anna Gradkowska
5) mgr Agnieszka Głodkowska
6) mgr Joanna Krawczyk - Deptuła – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Kamila Bagińska – przedstawiciel studentów

6. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Dietetyka:

1) dr n. med. Małgorzata Zujko – Przewodniczący
2) dr hab. med. Anna Witkowska
3) dr n. med. Beata Wójcik
4) mgr Marta Żebrowska
5) mgr Marta Rożniata
6) mgr Monika Korytkowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Jolanta Pyczot – przedstawiciel studentów

7. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Automatyka  i Robotyka:

1) dr inż. Ryszard Szczebiot – Przewodniczący
2) dr hab. inż. Marek Gawrysiak
3) dr Wiktor Jakowluk
4) dr Andrzej Korneta
5) mgr Małgorzata Chojnowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
6) Michał Kulas – przedstawiciel studentów

8. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Informatyka:


1) dr inż. Eugenia Busłowska – Przewodniczący
2) dr hab. Wojciech Korneta
3) dr inż. Andrzej Sawicki
4) mgr Małgorzata Chojnowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
5) Magdalena Dziesińska – przedstawiciel studentów

9. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Wychowanie Fizyczne:

1) dr Tomasz Niźnikowski – Przewodniczący
2) dr  Jerzy Miller
3) dr Anna Brojek
4) dr Maria Turosz
5) dr Barbara Długołęcka
6) mgr Edyta Jackowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Edyta Szabłowska – przedstawiciel studentów

10. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Technologii Żywności i Żywienia Człowieka:

1) dr inż. Roman Niesteruk - Przewodniczący
2) prof. dr hab. Tadeusz Haber
3) dr inż. Milena Stachelska
4) prof. dr hab. Elżbieta Biller
5) mgr Edyta Jackowska – pracownik Działu Spraw Studenckich
6) Marlena Fabiszewska – przedstawiciel studentów

11. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Praca Socjalna:

1) dr Sylwia Jaskuła – Przewodniczący
2) dr hab. Tadeusz Popławski
3) dr hab. Krzysztof Sychowicz
4) dr Jolanta Boryszewska
5) dr  Anna Turosz
6) mgr Małgorzata Bandach
7) mgr Sylwia Skrodzka – pracownik Działu Spraw Studenckich
8) Izabela Cimochowska – przedstawiciel studentów

12. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Filologia Angielska:

1) dr  Natalia Malenko – Przewodniczący
2) dr hab. Jerzy Sobieraj
3) dr  Aneta Wiktorzak
4) mgr Barbara Adamiak
5) mgr Izabela Sekścińska
6) mgr Sylwia Skrodzka – pracownik Działu Spraw Studenckich
7) Agnieszka Kiełbowska – przedstawiciel studentów

§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor                                                                                      
(-) dr hab. Robert Charmas, prof. PWSIiP   

Załączniki:
  1.   Zarz_Nr_97_14.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2014-12-19

Opublikował: Sandra  Chrostowska

Publikacja z dnia: 2014-12-19 14:29:00

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 2548


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3