Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2015


Zarządzenie Nr 89/15 w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 68/13 z dnia 01.10.2013r. w sprawie powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na poszczególnych kierunkach w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży

ZARZĄDZENIE Nr 89/15
REKTORA  PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY INFORMATYKI i PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W  ŁOMŻY
z dnia  17.12.2015r.

w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 68/13 z dnia 01.10.2013r. w sprawie powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na poszczególnych kierunkach w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży.

Na podstawie § 38 ust.4 Statutu PWSIiP w zw. z § 6 ust.3 Uchwały Nr 115/2011r. Senatu PWSIiP
 z dnia 15.12.2011r., zarządzam, co następuje:

§ 1

§ 2  Zarządzenia 68/13 z dnia 01.10.2013r. w sprawie powołania Uczelnianej Rady ds. Jakości Kształcenia oraz Instytutowych Komisji ds. Jakości Kształcenia na poszczególnych kierunkach w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży otrzymuje brzmienie:

„§ 2 . W celu realizacji zadań Uczelnianego Systemu Zarządzania Jakością Kształcenia na szczeblu Instytutów powołuję Instytutowe Komisje ds. Jakości Kształcenia  (IKJK) na poszczególnych kierunkach w następujących składach:

1. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na kierunku Administracja:


1) dr hab. Krzysztof Prokop - Przewodniczący
2) dr Adam Tomanek
3) dr Cezary Waldziński
4) dr Małgorzata A. Wenclik
5) mgr Małgorzata Taraszkiewicz
6) mgr Martyna Dziekońska - pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
7) Justyna Konopka – przedstawiciel studentów

2. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na kierunku Zarządzanie:

1) dr hab. Grażyna Michalczuk- Przewodniczący
2) dr Magdalena Forfa
3) dr Adam Miara
4) dr Alina Szepelska
5) mgr inż. Anna Bagińska
6) mgr Martyna Dziekońska - pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
7) Michał Chrzanowski – przedstawiciel studentów

3. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Pielęgniarstwo:

1) dr n. o zdr. Joanna Chilińska – Przewodniczący
2) dr n. o zdr.  Agata Gołębiewska
3) dr n. med. Anna B. Zonenberg
4) dr n. med. Romuald Krynicki
5) dr n. med. Ryszard Wagner
6) dr n. med. Tadeusz Oleszczuk
7) mgr Małgorzata Góralczyk
8) mgr Ewa Sieniawska
9) mgr Joanna Krawczyk-Deptuła – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
10) Sylwia Szot – przedstawiciel studentów

4. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Kosmetologia:

1) dr n. med. Sylwia Chojnowska – Przewodniczący
2) dr hab. Wojciech Piasecki
3) dr n. med. Iwona Ostaszewska -Puchalska
4)  dr n. med. Marek Niczyporuk
5) mgr Joanna Masłowska
6) mgr Beata Jankowska
7) mgr Monika Korytkowska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
8) Zofia Iwona Sadowska – przedstawiciel studentów

5. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Fizjoterapia:

1) dr n. med. Agnieszka Dakowicz – Przewodniczący
2) dr n. med. Krystyna Klimaszewska
3) dr n. med. Jacek Kita
4)  mgr Anna Gradkowska
5) mgr Agnieszka Głodkowska
6) dr n. med. Irena Białokoz - Kalinowska
7) mgr Joanna Krawczyk - Deptuła – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
8) Mikołaj Jóźwiak – przedstawiciel studentów

6. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Dietetyka:

1) dr n. med. Małgorzata Zujko – Przewodniczący
2) dr hab. med. Anna Witkowska
3) dr n. med. Beata Wójcik
4) mgr Marta Żebrowska
5) mgr Marta Rożniata
6) mgr Monika Korytkowska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
7) Agata Pijanowska – przedstawiciel studentów

7. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Automatyka  i Robotyka:

1) dr inż. Ryszard Szczebiot – Przewodniczący
2) dr hab. inż. Marek Gawrysiak
3) dr hab. inż. Wojciech Korneta
4) dr Marian Przemski
5) dr inż. Grzegorz Rubin
6) mgr Małgorzata Chojnowska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
7) Kamil Felter – przedstawiciel studentów

8. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Informatyka:

1) dr inż. Andrzej Sawicki – Przewodniczący
2) prof. dr hab. Piotr Grzeszczuk
3) dr Andrzej Korneta
4) dr Piotr Tronczyk
5) dr inż. Aneta Wiktorzak
6) mgr Małgorzata Chojnowska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
7) Mateusz Okulanis – przedstawiciel studentów

9. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Wychowanie Fizyczne:

1) dr hab. Tomasz Niźnikowski – Przewodniczący
2) dr Maria Bilska
3) dr Anna Brojek
4) dr Barbara Długołęcka
5) dr Igor Cieśliński
6) dr Janusz Jaszczuk
7) dr Artur Litwiniuk
8) dr Maria Anna Turosz
9) mgr Edyta Jackowska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
10) Izabela Piaścik – przedstawiciel studentów

10. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Technologii Żywności i Żywienia Człowieka:

1) prof. dr hab. Bożena Waszkiewicz - Robak - Przewodniczący
2) prof. dr hab. Tadeusz Haber
3) dr inż. Milena Stachelska
4) prof. dr hab. Elżbieta Biller
5) dr inż. Roman Niesteruk
6) mgr Edyta Jackowska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
7) Marlena Fabiszewska – przedstawiciel studentów

11. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Praca Socjalna:


1) dr Sylwia Jaskuła – Przewodniczący
2) dr hab. Tadeusz Popławski
3) dr hab. Krzysztof Sychowicz
4) dr Jolanta Boryszewska
5) dr Tadeusz Kowalewski
6) mgr Małgorzata Bandach
7) mgr Justyna Furmańska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
8) Urszula Karwowska – przedstawiciel studentów

12. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia na  kierunku Filologia Angielska:

1) dr  Natalia Malenko – Przewodniczący
2) dr hab. Jerzy Sobieraj
3) dr  Aneta Wiktorzak
4) mgr Barbara Adamiak
5) mgr Marzena Lewko
6) mgr Justyna Furmańska – pracownik Działu Kształcenia i Spraw Studenckich
7) Ewa Wyszyńska – przedstawiciel studentów

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Rektor                                                                                      
(-) dr hab. Robert Charmas, prof. PWSIiP

Załączniki:
  1.   Zarz_Nr_89_15.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2015-12-17

Opublikował: Sandra  Chrostowska

Publikacja z dnia: 2016-01-21 12:12:46

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 1852


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3