Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Rektora > rok 2016


Zarządzenie Rektora Nr 58/2016 w sprawie: hotelu pracowniczego

Na podstawie art. 66 ust.2 pkt 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym oraz § 38 ust. 1 Statutu PWSIiP w Łomży zarządzam co następuje:

§ 1

1. Uczelnia posiada pokoje w hotelu pracowniczym do zakwaterowania osób zatrudnionych w uczelni, których miejsce zamieszkania znajduje się poza Łomżą.
2. Nadzór nad funkcjonowaniem hotelu pracowniczego sprawuje Kanclerz
3. W uzasadnionych wypadkach Kanclerz może wyrazić zgodę na wynajem pokoi osobom nie zatrudnionym w uczelni.

§ 2

1. Doba hotelowa obejmuje godziny pomiędzy 14.00 danego dnia, a godz. 13.00 dnia następnego.
2. Dla pracowników uczelni doba może zostać przedłużona w zależności od terminów realizacji powierzonych zadań.

§ 3

Zasady korzystania z pokoi hotelowych określa Regulamin hotelu.

§ 4

1. Osoby pragnące korzystać z hotelu zobowiązane są do zgłoszenia tego faktu przynajmniej na tydzień,  wcześniej do pracownika Działu Technicznego.
2. Klucze do pokoi hotelowych wydawane będą w portierni po uprzednim dokonaniu wpisu w książce meldunkowej oraz zwracane będą do portierni z chwilą     opuszczenia pokoju. Do obowiązków portiera należy rzetelne prowadzenie książki meldunkowej, w której wpisuje się następujące dane::
1) nazwisko i imię wynajmującego,
2) adres i nr dowodu osobistego,
3) numer pokoju,
4) datę i godzinę pobrania kluczy oraz podpis wynajmującego
5) datę i godzinę zwrotu kluczy oraz podpis wynajmującego.
6) Należność za wynajem hotelu płatna będzie w kasie PWSIP  bądź przelewem na konto Uczelni.

§ 5

1. Ustala się następującą  wysokość opłat za korzystanie z pokoi hotelowych za 1 dobę/za łóżko:
1) Dla osób zatrudnionych w uczelni na podstawie stosunku pracy oraz umów cywilno – prawnych, należność rozliczana będzie po kosztach własnych – 19,00 brutto (opłata zawiera 8% podatku VAT).
2) Dla studentów PWSIiP opłata wynosi – 42,00 brutto (opłata zawiera 8% podatku VAT).
3) Dla pozostałych osób oraz jednostek organizacyjnych opłata wynosi – 67,00 brutto (opłata zawiera 8% podatku VAT).
2. W uzasadnionych przypadkach Rektor lub Kanclerz może dokonywać zmiany stawki na wniosek zainteresowanego.

§ 6

Osobą bezpośrednio odpowiedzialną za funkcjonowanie hotelu pracowniczego jest pracownik Działu technicznego.

§ 7

1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.10.2016 r.
2. Z dniem 30.09.2016 r. traci moc zarządzenie nr.40/13 Rektora PWSIP w Łomży z dnia 14.06.2013 r.

Rektor
(-) dr hab. Robert Charmas, prof. PWSIiP

Załączniki:
  1.   Zarz. Nr 58_16.pdf
Wytworzył:   Rektor

Dokument z dnia:2016-09-28

Opublikował: Tomasz  Skrodzki

Publikacja z dnia: 2016-10-03 15:04:35

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 854


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3