Zarządzenie Kanclerza Nr 5/2017 w sprawie: przeprowadzenia pełnej inwentaryzacji okresowej składników majątkowych Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w 2017r. oraz powołania zespołów spisowych do jej przeprowadzenia
Na podstawie art. 26, art. 27 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013r, poz. 330 z późn. zmian.) oraz zgodnie z zarządzeniem Nr 80/12 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości z dnia 31.12.2012r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji "Zasady gospodarowania i ochrony majątku Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży"
zarządzam co następuje:
§ 1
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji okresowej składników majątkowych PWSIiP w Łomży tj. środków trwałych i pozostałych środków trwałych (wyposażenia) w drodze spisu z natury oraz dokonanie ich rozliczenia ze stanami księgowymi na dzień 31.03.2017r.
2. Sposób przeprowadzenia inwentaryzacji rzeczowych składników majątku oraz zadania Komisji Inwentaryzacyjnej, zespołów spisowych określają szczegółowo "Zasady gospodarowania i ochrony majątku Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży" .
3. Inwentaryzację należy przeprowadzić w okresie:
a) termin rozpoczęcia inwentaryzacji - 18.04.2017r.
b) termin zakończenia inwentaryzacji - 31.05.2017r.
c) termin rozliczenia inwentaryzacji składników majątkowych ustala się na dzień 15.06.2017r.
4. Na podstawie inwentaryzacji zobowiązuje się właściwe komórki do:
a) doprowadzenia danych wynikających z ksiąg rachunkowych do zgodności ze stanem rzeczywistym,
b) rozliczenia osób odpowiedzialnych za powierzone mienie,
c) dokonania oceny stanu i przydatności gospodarczej składników majątku.
§ 2
1. Inwentaryzację składników majątku przeprowadzą zespoły spisowe pod nadzorem Komisji Inwentaryzacyjnej PWSIiP w Łomży.
2. Powołuje zespoły spisowe w składzie:
1. Zespół spisowy nr 1 – Budynek Główny (Akademicka 14)
1.1. Przewodniczący: Chaberek Monika
1.2. Członek: Dąbrowski Mariusz
2. Zespół spisowy nr 2 – Budynek Główny (Akademicka 14)
2.1. Przewodniczący: Chojnowska Małgorzata
2.2. Członek: Bochenko Jacek
3. Zespół spisowy nr 3 – Budynek Główny (Akademicka 14)
3.1. Przewodniczący: Skrodzki Tomasz
3.2. Członek: Świderka Aneta
4. Zespół spisowy nr 4 – Budynek ITŻiG (Akademicka 1)
4.1. Przewodniczący: Mojski Andrzej
4.2. Członek: Bieniek Agnieszka
5. Zespół spisowy nr 5 – Budynek ITŻiG (Akademicka 1)
5.1. Przewodniczący: Dardziński Leszek
5.2. Członek: Galanek Marta
6. Zespół spisowy nr 6 – Budynek (Wiejska16)
6.1. Przewodniczący: Boć Chojnowska Bogusława
6.2. Członek: Chaberek Mieczysław
6.3. Członek: Gadomski Marian
7. Zespół spisowy nr 7 – Budynek (Wiejska 16 A)
7.1. Przewodniczący: Piątek Krystyna
7.2. Członek: Cwalina Iwona
7.3. Członek: Górski Jarosław
3. Członków Zespołów Spisowych czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne, rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji zgodnie ze stanem faktycznym.
4. Po zakończeniu spisu z natury zespoły spisowe przekazują dokumentację przewodniczącemu komisji inwentaryzacyjnej, który po sprawdzeniu jej pod względem formalnym przekazuję ją Kwestorowi, celem dokonania wyceny i ustalenia różnic inwentaryzacyjnych.
§ 3
1. Na kontrolera spisowego powołuje Pana Andrzeja Danielewskiego Danielewicza.
§ 4
1. Zobowiązuje się Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej PWSIiP w Łomży oraz Kwestora PWSIiP w Łomży do przeprowadzenia szkolenia i szczegółowego instruktażu członków komisji i zespołów spisowych a także administratorów obiektów oraz pracowników Kwestury o sposobie przeprowadzenia czynności inwentaryzacyjnych zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną.
§ 5
1. Administratorów obiektów i osoby administrujące środkami trwałymi zobowiązuje się do odpowiedniego uporządkowania pól spisowych i ewidencji zgodnie z zasadami określonymi w przepisach wewnętrznych.
§ 6
1. Na czas przeprowadzenia spisów z natury nie przewiduje się udzielania urlopów wypoczynkowych wszystkich pracowników odpowiedzialnych za nadzorowanie majątkiem Uczelni, członków Komisji Inwentaryzacyjnej i zespołów spisowych.
§ 7
1. Za sprawny, terminowy i prawidłowy przebieg czynności inwentaryzacyjnych odpowiedzialny jest przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej.
2. Po zakończeniu czynności inwentaryzacyjnych Przewodniczący Komisji Inwentaryzacyjnej złoży niezwłocznie sprawozdanie końcowe z przebiegu inwentaryzacji.
3. Dokumenty dotyczące rozpatrzenia różnic inwentaryzacyjnych spisów z natury winny być dostarczone Kwestorowi PWSIiP w Łomży w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2017r.
4. Wyniki inwentaryzacji (rozpatrzone oraz rozliczone nadwyżki i niedobory zatwierdzone przez kierownika jednostki sektora finansów publicznych) winny być ujęte w księgach rachunkowych 2017roku.
§ 8
1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Kanclerz
(-) mgr Andrzej Grodzki
Wytworzył: | Kanclerz |
Dokument z dnia: | 2017-03-29 |
Opublikował: | Chrostowska Sandra |
Publikacja z dnia: | 2017-03-31 15:03:54 |
Wersja dokumentu: | 1 |
Ilość wyświetleń: | 463 |
Pokaż wszystkie dokumenty w kategorii rok 2017