Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Uchwały Senatu > rok 2017


Uchwała Senatu Nr 39/17 w sprawie: zmiany Uchwały nr 30/2016 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży z dn. 25.05.2016 r. w sprawie przyjęcia zasad rekrutacji na rok akademicki 2017/2018

Na podstawie art. 169 ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz.U. 2005 Nr 164 poz. 1365 ze zm.), uchwala się co następuje:

 § 1
Do Regulaminu Postępowania Rekrutacyjnego w PWSIiP w Łomży będącego załącznikiem do Uchwały nr 30/2016 Senatu Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży z dn. 25.05.2016 r. w sprawie przyjęcia zasad rekrutacji na rok akademicki 2017/2018 dodaje się terminy rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia kierunku Informatyka, w tym prowadzonej w drodze elektronicznej w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki
i Przedsiębiorczości w Łomży w roku akademickim 2017/2018 w brzmieniu:

Terminy rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych drugiego stopnia kierunku Informatyka, w tym prowadzonej w drodze elektronicznej w Państwowej Wyższej Szkole Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w roku akademickim 2017/2018:

I. Terminy rekrutacji podstawowej:
15.12.2017 r. – rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
13.02.2018 r. godz. 15:00 - upływa termin rejestracji za pośrednictwem Internetu, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
14.02.2018 r. godz. 16:00 - udostępnienie informacji o przyjęciu na studia.

II. Terminy rekrutacji uzupełniającej:
15.02.2018 r. – rozpoczęcie rekrutacji elektronicznej oraz rozpoczęcie przyjmowania kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
27.02.2018 r. godz. 15:00 - upływa termin rejestracji za pośrednictwem Internetu, dokonania opłaty rekrutacyjnej oraz złożenia kompletu dokumentów w Dziale Kształcenia i Spraw Studenckich,
28.02.2018 r. godz. 16:00 - udostępnienie informacji o przyjęciu na studia.

§ 2
Uchwałę przyjęto w głosowaniu jawnym w stosunku głosów:

za 18
przeciw 0
wstrzymało się 0

§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Przewodniczący Senatu
Rektor                                                                                      
(-) dr hab. Robert Charmas, prof. PWSIiP

Załączniki:
  1.   Uchwała_Sen_Nr_39_17.pdf
Wytworzył:   Senat

Dokument z dnia:2017-05-25

Opublikował: Sandra  Chrostowska

Publikacja z dnia: 2017-06-02 10:24:12

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 471


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3