>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2017
Na podstawie § 18 ust. 4 Regulaminu Organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję konkursową do przeprowadzenia konkursu na wynajem lokalu użytkowego zlokalizowanego przy ul. Wiejskiej 16A, w składzie:
Przewodniczący komisji – Edyta Michalak-Andruszkiewicz
Sekretarz komisji – Anna Bagińska
Członek komisji - Marta Biedrzycką
Członek komisji - Monika Konopka
§ 2
1.Do zadań Komisji Konkursowej należy:
1.1.opracowanie treści ogłoszenia o konkursie,
1.2.ocena dokumentów złożonych przez Wykonawców pod względem formalnym (wyłącznie oferty które wpłynęły w terminie określonym w ogłoszeniu),
1.3.ocena poszczególnych ofert pod względem ustalonych kryteriów.
§ 3
1. Wynikiem prac Komisji jest ranking złożonych ofert.
2. Jeżeli Wykonawca, który uzyskał najwyższą liczbę punktów nie podpisał umowy, Kanclerz może podjąć decyzję o zawarciu umowy z kolejnym Wykonawcą z rankingu utworzonego przez Komisję Konkursową.
§ 4
Prace Komisji Konkursowej kończą się podpisaniem protokołu z przebiegu postępowania konkursowego, który jest przekazywany Kanclerzowi.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.08.2017 r.
Kanclerz
(-) mgr Andrzej Grodzki