Zarządzenie Nr 24/2020 Dyrektora Administracyjnego w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie § 62 ust. 3 Regulaminu organizacyjnego Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakup, instalacja
i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych 20 kW i 50 kW na dachu budynku PWSIiP
w Łomży przy ul. Akademickiej 1, wraz ze sporządzeniem dokumentacji wykonawczej” w składzie:
1. Przewodniczący komisji – Edward Bochenko
2. Członek komisji – Krzysztof Polkowski
3. Sekretarz komisji – Aldona Chojnowska
§ 2
Zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej określony został w „Regulaminie komisji przetargowej”, stanowiącym załącznik do Zarządzenia nr 70/10 z dnia 28.12.2010 r. Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży.
§ 3
Komisja powołana jest na czas przeprowadzenia ww. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 25.05.2020 r.
Wytworzył: | Bałdowski Artur |
Dokument z dnia: | 2020-05-25 |
Opublikował: | Bałdowski Artur |
Publikacja z dnia: | 2020-06-02 09:24:25 |
Wersja dokumentu: | 1 |
Ilość wyświetleń: | 361 |
Pokaż wszystkie dokumenty w kategorii rok 2020