Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2011


Zarządzenie Kancelrza PWSIiP w Łomży nr 61/11 w spr.: zmian w zarządzeniu Kanclerza 12/11 dot. wdrożenia instrukcji określającej zasady bezpieczeństwa....

Zarządzenie nr 61/11
Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
z dnia 19.12.2011 r.

w sprawie: zmian w zarządzeniu Kanclerza nr 12 z dnia 24.03.2011 r. dotyczącego wdrożenia instrukcji określającej zasady zabezpieczenia i odpowiedzialności za mienie  PWSIiP w Łomży, oraz ochrony budynku i pomieszczeń PWSIiP w Łomży przed kradzieżą i włamaniem

Na podstawie § 69 ust. 2 pkt c, Regulaminu Organizacyjnego PWSIiP zarządzam co następuje:

§ 1
1. Z dniem 1 stycznia 2012 r. wprowadza się możliwość stosowania systemu komputerowego do ewidencji wydawania kluczy do sal dydaktycznych i administracyjnych w budynkach PWSIiP w Łomży. System ewidencji wydawanych kluczy nazywany jest dalej w skrócie SEK.
2. System ma za zadanie rejestrowanie wydawanych kluczy do pomieszczeń na terenie uczelni oraz osób pobierających klucze.

§ 2
1. W związku z wprowadzeniem zmian określonych w § 1 wprowadza się następujące zmiany w zapisach obowiązującej „Instrukcji określającej zasady zabezpieczenia i odpowiedzialności za mienie Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, oraz ochrony budynku i pomieszczeń PWSIiP w Łomży przed kradzieżą i włamaniem”:
1)    w § 21, ust. 1 dodaje się punkty:
12) sporządzenie wykazu osób upoważnionych do pobierania kluczy i jego uaktualniania,
13) prowadzenia rejestru wydanych kart identyfikacyjnych zał. nr 2
2) w § 22 wprowadza się zmiany w punktach:
    ust. 1 pkt 1) otrzymuje brzmienie: wydawanie, przyjmowanie i zabezpieczenie kluczy pomieszczeń zgodnie
    z przyjętym systemem upoważnień – za pokwitowaniem w książce kluczy lub rejestracji elektronicznej
    w systemie SEK,
   ust. 1 pkt 10) otrzymuje brzmienie: prowadzenie rejestrów wydawania kluczy w książce kluczy lub w systemie
   komputerowym SEK.
3 )w § 36 wprowadza się zmiany w punktach:
    ust. 2 otrzymuje brzmienie: Klucze do sal wykładowych i laboratoriów wydawane są wykładowcom zgodnie
    z planem zajęć i za pokwitowaniem w książce kluczy lub rejestracji elektronicznej w systemie SEK,
    ust. 4 otrzymuje brzmienie: Klucze do drzwi winne być trwale oznakowane w sposób umożliwiający ich
    identyfikację prze pracowników obsługujących oraz odpowiednie czytniki elektroniczne
   dodano ust. 5. Rejestracja elektroniczne odbywa się przez odczytanie identyfikatora pracownika pobierającego 
   klucz oraz identyfikatora pobieranego klucza za pomocą odpowiednich czytników elektronicznych.
4) w § 38 wprowadza się zmiany w punkcie:
    ust. 3. Klucze do pomieszczeń, o których mowa w ust. 2 pkt 1, mogą być wydawane tylko i wyłącznie     
    uprawnionym pracownikom. każde wydanie i zwrot klucza rejestrowane jest pisemnie w książce kluczy lub
    elektronicznie w systemie SEK.
5) w § 39 wprowadza się zmiany w punkcie:
    ust. 1. otrzymuje brzmienie: Pracownicy służby dozoru zobowiązani są do prowadzenia książki służb i książki  
    pokwitowań kluczy wg załączonego wzoru oraz eksploatacji elektronicznego systemu ewidencji kluczy SEK.
6) Dodano załącznik nr 2.

§ 3
1. Za właściwą realizację wdrożenia nowych zasad odpowiedzialnym jest Kierownik Działu Technicznego oraz Główny Specjalista Organizacji i Kontroli Wewnętrznej.
2. Techniczna obsługę systemu powierzam dla Działu Systemów Komputerowych i Telekomunikacyjnych.
3. Kierownikowi Działu Technicznego polecam założyć nową ewidencję związaną z gospodarką kluczami do pomieszczeń w obiektach uczelni.

§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Kanclerz
(-) mgr Henryk Trojanowski
    


 

Załączniki:
  1.   Zarz_Kanc_61_11.pdf
Wytworzył:   Kanclerz

Dokument z dnia:2011-12-19

Opublikował: Ewa  Zawłocka

Publikacja z dnia: 2012-05-25 10:28:29

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 1874


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3