Akademia Nauk Stosowanych w Łomży - strona głównaBiuletyn Informacji Publicznej - strona główna

>> Strona główna > Akty prawne > Zarządzenia Kanclerza > rok 2011


Zarządzenie Kancelrza PWSIiP w Łomży nr 62/11 w spr. przeprowadzenia inwentaryzacji...

Zarządzenie nr 61/11
Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
z dnia 19.12.2011 r.

w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji kasy, druków ścisłego zarachowania i towarów oraz powołania zespołu spisowego celem przeprowadzenia tej inwentaryzacji w PWSiiP w Łomży

Na podstawie art. 4 i 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 76 z 2002 r., poz. 694 z póź. zm.) i ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finasach publicznych oraz Instrukcji w sprawie gospodarki drukami ścisłego zarachowania stanowiącej załącznik nr 1 do Zarządzenia Kanclerza PWSiiP w Łomży nr 11/2007 z dnia 19.11.2007 r.  zarządzam co następuje:

§ 1
1. Przeprowadzenie w PWSIiP  w Łomży w dniu 31.12.2011 r. inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania.
2. Inwentaryzację druków ścisłego zarachowania przeprowadzić w formie spisu z natury.
3. Inwentaryzację Zespół spisowy przeprowadzi według stanu na dzień 31 grudnia 2011 roku.

§ 2
1. Inwentaryzacji podlegają następujące składniki majątku:
1) gotówka w kasie (uczelnia i Dom Studenta),
2) druki ścisłego zarachowania w kwesturze:
a) czeki gotówkowe,
b) dowody wypłaty KW,
c) dowody wpłat KP,
3) druki ścisłego zarachowania w Dziale Spraw Studenckich,
4) książki przeznaczone do sprzedaży w Bibliotece PWSIiP,
5) druki ścisłego zarachowania w Dziale Zarządzania Kadrami.

§ 3
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję Zespół w składzie:
1. Irena Wiska - przewodnicząca
2. Katarzyna Skrodzka – członek
3. Marlena Włodkowska – członek.


§ 4
Zobowiązuję Zespół do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcjach,
3) sporządzania rozliczeń inwentaryzacji,
4) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do Kwestora po zakończeniu spisu,
5) członków Zespołu czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 5
Osoby funkcyjne ponoszące odpowiedzialność służbową za środki podlegające inwentaryzacji zobowiązuję do przygotowania wymienionych materiałów celem sprawnego przeprowadzenie inwentaryzacji przez powołaną komisję inwentaryzacyjną do dnia 31.12.2011 r.

§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Kanclerz
(-) mgr Henryk Trojanowski
    

Wykaz osób funkcyjnych do zapoznania się przyjęcia do wiadomości:
1. G, Kołodziejska
2. A Filipkowska
3. N. Cholewicka
4. M. Humeńczuk
5. K. Hoffman
6. I. Wiska
7. K. Skrodzka
8. M. Włodkowska

 

Załączniki:
  1.   Zarz_Kanc_62_11.pdf
Wytworzył:   Kanclerz

Dokument z dnia:2011-12-19

Opublikował: Ewa  Zawłocka

Publikacja z dnia: 2012-05-25 10:49:51

Wersja dokumentu: 1

Ilość wyświetleń: 2004


Projekt: TS 2010

System miniBIP v.0.3