Zarządzenie Kancelrza PWSIiP w Łomży nr 25/12 w spr. powołania Komisji Inwentaryzacyjnej i Komisji Likwidacyjnej...
Zarządzenie nr 25/12
Kanclerza Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
z dnia 18.06.2012 r.
w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnej i Komisji Likwidacyjnej w związku z planowaną modernizacją
Domu Studenta PWSIiP w Łomży
Na podstawie §87 ust. 2 pkt 2 Statutu PWSIiP w Łomży oraz §74 ust. 1 pkt 2e i ust. 2 pkt 24 Regulaminu Organizacyjnego PWSIiP zarządzam co następuje:
§ 1
w związku z planowanym rozpoczęciem prac modernizacyjnych w Domu Studenta w celu właściwego zabezpieczenia i weryfikacji majątku pozostającego na wyposażeniu Domu Studenta powołuję:
1. Komisję Inwentaryzacyjną – w składzie:
- Przewodniczący – Stanisław Mikielski
- Członek- Agnieszka Bieniek
- Członek – Izabela Nowakowska
- Członek – Przemysław Modzelewski
2. Komisję Likwidacyjną w składzie:
Przewodniczący – Artur Bałdowski
- Członek- Bogusława Boć - Chojnowska
- Członek – Krystyna Piątek
§ 2
1. Inwentaryzacją objęte będą:
- składniki majątku trwałego i wyposażenia,
- druki ścisłego zarachowania.
2. Inwentaryzacja majątku trwałego i wyposażenia przeprowadzona będzie zgodnie z Instrukcją Inwentaryzacyjną rozdz. I ust. 3 pkt 4 p metodą uproszczoną polegającą na porównaniu zapisów w księdze inwentarzowej ze stanem faktycznym.
3. Ustalone różnice inwentaryzacyjne zostaną wykazane i rozliczone zgodnie z instrukcją inwentaryzacyjną.
4. Komisja inwentaryzacyjna dokona również w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za mienie i działem inwestycyjnym realizującym modernizację obiektu oceny przydatności gospodarczej majątku objętego spisem. Efektem oceny winny być wnioski określające sposób zagospodarowania mienia z wykazem zawierającym nazwę, numer ewidencyjny, ilość i wartość przedmiotów z podziałem na proponowane przeznaczenie i miejsce składowania.
5. Zatwierdzone wnioski przez Kanclerza o dokonanie przeniesienia majątku z podziałem na miejsca składowania przekazane są do kwestury celem dokonania zmiany miejsca użytkowania w ewidencji finansowo-księgowej.
6. zatwierdzone przez Kanclerza wnioski o likwidację wyposażenia zawierające określenie przyczyny likwidacji przekazane winny być do Komisji Likwidacyjnej, która dokona wtórnej analizy zasadności wniosku oraz określi sposób i termin dokonania kasacji.
7. Przewodniczący Komisji Likwidacyjnej odpowiedzialny jest za sporządzenie protokołu likwidacji oraz dołączenie właściwych dokumentów potwierdzających dokonanie kasacji.
8. Likwidacja winna być dokonana w sposób ekonomiczny oraz zgodny z prawem.
§ 3
Czynności określone powyższym zarządzeniem winny być przeprowadzone do dnia 10.07.2012 roku.
§ 4
Szczegółowe zasady dotyczące inwentaryzacji i odpowiedzialności za powierzone prace zawiera Instrukcja Inwentaryzacyjna i Regulamin Organizacyjny PWSIiP w Łomży.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18.06.2012 r.
Kanclerz
(-) mgr Henryk Trojanowski
Wytworzył: | Kanclerz |
Dokument z dnia: | 2012-06-18 |
Opublikował: | Zawłocka Ewa |
Publikacja z dnia: | 2012-09-10 11:48:14 |
Wersja dokumentu: | 2 |
Ilość wyświetleń: | 1007 |
Pokaż wszystkie dokumenty w kategorii rok 2012